Wij zijn er………..

Vandaag is het een reisdag. Vanochtend om 6.30 uur opgestaan ( hoezo vakantie…het lijkt wel een werkdag knipoogsmiley) Genoten van het heerlijke ontbijt bij vd Valk hotel en om 8.00 uur met de shuttlebus naar Schiphol, in nog geen 10 min komen we aan bij Schiphol. We lopen meteen door naar de incheckbalie, er stond al een behoorlijke rij. Een uur later zijn we klaar en lopen naar de douane………………..ze laten ons er gelukkig door. Bij de gate worden weer persoonlijke vragen aan je gesteld zoals heb je zelf je koffers ingepakt, en niet onbeheerd achtergelaten. Heb je nog spullen van anderen aangenomen etc. De vlucht vertrekt iets later dan gepland, nl. om 11.45 uur, het is een ouder toestel van United airlines, we kunnen haast niet op de schermpjes kijken dus het wordt een vlucht met lezen, sudoku etc. We vliegen van Amsterdam naar Washington, om 13.45 uur (plaatselijke tijd) landen wij in Washington. We hebben  3.30 uur de tijd om de koffers van de band te halen en weer op een andere band te leggen en langs de douane te gaan. Dan heb je vingerafdrukken en een foto van je gezicht laten maken. Alles is dan weer geregistreerd. We moeten zeggen dat dit allemaal heel vlot verliep. We hebben ruim de tijd en zijn maar even iets gaan eten. Daarna gaan we op zoek naar de gate waar het vliegtuig naar Denver zal vertrekken. We moeten dan nog 3.46 uur vliegen. Het vliegtuig dat gepland stond om 5.10 uur te vertrekken , vertrekt door omstandigheden (papierwerk) een uur later. De piloot riep in het vliegtuig al om dat hij iets sneller gaat vliegen om de tijd in te halen………………………dit lukt. Om half 8 landen we op Denver international airport. Met een airtrain wordt je richting de bagage banden gebracht, de koffers zijn er zo. We gaan op zoek naar de shuttlebus van ons hotel, we komen buiten en het busje komt eral aanrijden. Super handig dit. Al met al komen we tegen 20.00 uur (plaatselijke tijd, in Nederland is het dan al 04.00 uur) aan bij het hotel. We moeten de avond nog even volmaken. we hebben buiten lekker even rondgelopen en tegen 22.00 uur konden wij het niet meer volhouden en zijn toch maar naar bed gegaan.