We zijn weer thuis………..

Vanochtend iets later opgestaan. We hebben alle tijd vandaag. Lekker genoten van het ontbijt met vers fruit. Daarna de koffers opnieuw ingepakt ……………………..en gelukkig alles past er weer in. We komen zelfs niet boven het toegestane  gewicht van 23kg  We hoeven pas om 12.00 uur het hotel te verlaten., maar tegen 11.30 hebben wij het wel gezien en checken uit en rijden weg.

Als eerste brengen we de koelbox en de stoelen weg, wat hebben wij hier een plezier van gehad. Super hoor, dat jullie dit willen en kunnen regelen. Loek en Gedke dank jullie wel en leuk dat wij jullie nog ontmoet hebben.

Daarna de auto afgetankt en ingeleverd bij Alamo, de afhandeling verliep zeer vlot, wij pakken de koffers uit de auto zij lopen om de auto heen en vullen de gegevns in en klaar is kees. Toen wij de auto in ontvangst namen stond er 3 mile op de teller, bij het inleveren van de auto stond er 3023 mile op de teller. In totaal hebben wij 3020 mile = 4832 km gereden. De shuttle bus van Alamo brengt ons naar het vliegveld. Nadat wij de koffers hebben afgegeven lopen wij nog even rond. Daarna gaan we naar de douane, hier is het erg druk. We hebben er een half uur overgedaan om langs de douane te gaan. Uiteindelijk vertrekt het vliegtuig een half uur te laat, ondanks dat het een onrustige vlucht met veel turbulentie was (het was net een pretpark attractie we kwamen los van de stoel), komen wij toch op tijd in Frankfurt aan.

In Frankfurt hebben wij voldoende tijd om over te stappen voor de 2e vlucht. Nadat er een ruim is gesneuveld natuurlijk net bij onze gate, moesten zij er een half uur over nadenken dat wij toch niet bij deze gate konden vertrekken. Dit had je ook eerder kunnen bedenken. dus naar een andere gate en daar werden wij met bussen naar het vliegtuig gebracht. We zaten allemaal in het vliegtuig, maar de piloot kreeg geen toestemming om te vertrekken. Dit in verband met het slechte weer in Nederland. Door beide voorvallen zijn we een uur later vertrokken. Ook bij deze vlucht veel turbulentie.  We landen om 15.10 uur in Amsterdam en om 15.32 hebben wij onze koffers van de band gehaald, nu rennen naar de trein want deze vertrekt om 15.37 uur. Wij hebben het gehaald!!!!!!

Terugblik:

De vluchten hebbeni wij geboekt bij Lufthansa helaas werd de heenvlucht uitgevoerd door United Airline en dat vonden wij persoonlijk iets minder. Het entertaimentprogramma  is niet veel en hele kleine schermpjes. De auto Jeep Compass was  nieuw 5 km op de teller en is ons zeer goed bevallen. Gehuurd via Alamo.co.uk/brits en was € 120 goedkoper dan via Usareisen.de (ook Alamo).  Het is een prachtige omgeving. Wij hebben erg uitgekeken om de Beartooth Highway te kunnen rijden en deze is zeker aan te bevelen. Helaas maar 1 beer , 1 coyote heel veel bizons, piraire dogs, divers squerell.s gezien. Het weer was goed, prima om  trails te lopen. De hotels die wij gereserveerd hebben waren prima. Wij kunnen weer terugkijken op een hele fijne vakantie en hebben er erg van genoten. Wij vinden het een geweldig mooi land!!! En wij hopendat wij het weer snel mogen en kunnen bezoeken.

Tot slot willen wij iedereen bedanken voor de lieve berichten.