Vandaag is het dan zover ………………………….lang naar uitgekeken smiley-spring. We zijn vanochtend om 7.00 uur vertrokken met de auto richting Dusseldorf.  Om 12.05 uur was de vlucht gepland om te vertrekken, helaas was het druk in de lucht en moesten we een half uur wachten zodat we om 12.40 uur uiteindelijk de lucht in zijn gegaan, om vervolgens om 14.40 uur (plaatselijke tijd) te landen op Newark te New York. We hebben een hotel in de buurt van het vliegveld geboekt en zullen met de shuttle bus van dit hotel worden opgehaald. Na het inchecken zijn we met de shuttlebus van het hotel naar Penn station Newark gebracht om daar de trein naar Manhattan te nemen. We hebben wat rond gelopen in Manhatten en uiteindelijk op Times Square even op de trap gezeten………..heerlijk om weer terug te zijn.

Het is nu 22.30 uur en eigenlijk hebben wij het nu wel een beetje gehad en wordt het tijd om naar bed te gaan. In Nederland is het inmiddel 4.30 uur en bijna tijd om op te staan. Wij zeggen voor nu welterusten, slaap lekker en gezond weer op.

Vlucht Dusseldorf – New York (newark)

Plaats van vertrek:        Dusseldorf

kilometer:                     6.044 km

Hotel Best Western Plus Newark Airport West

BEST WESTERN PLUS Newark Airport

Bij aankomst is het 27 graden. we waren even vergeten dat het hier vroeg donker wordt, om 21.00 uur is het al donker.